Esittelyssä Sanna




Hei! Olen Sanna, nelikymppinen paperiaskarteluun hurahtanut nainen. Teen pääasiassa skräppisivuja ja kortteja, mutta viime aikoina myös jonkun verran muitakin projekteja. Asun mieheni ja kahden lapseni kanssa Itävallassa, Wienin kulmalla. 


Tutustuin skräppäilyyn noin kahdeksan vuotta sitten, kun ystäväni kutsui minut paperiaskartelun suoramarkkinointifirman kotikutsuille. Olin jo nuoresta asti tykkännyt piirtää ja sökertää kaikenlaista paperista ja kirjoituspöydän laatikot olivat jo silloin täynnä „taideteoksiani. Valokuva-albumien koristelua olin myös harrastanut jo pidempään - nyt tälle harrastukselle löytyi ihan oikea nimi ja siitä lähtien olen ollut virallisesti koukussa.


Tyylini on muuttunut vuosien varrella kovasti, mutta innostus on pysynyt yhtä suurena koko ajan. Harrastuksen kautta olen myös tutustunut uusiin ihaniin ihmisiin ja ystäväpiiriin on kertynyt paljon samanhenkisiä ihmisiä. Kansainvälisten, samanhenkisten ihmisten löytäminen tämän harrastuksen kautta on mahtava rikkaus!

Skräppäily alkoi klassisesti vauva-albumien teosta, mutta nykyään dokumentoin arkea, ajatuksiani, perhe-elämää, omaa elämää ja ihan vain tuntemuksia skräppisivuille. Teen myös paljon kortteja ja silloin tällöin minialbumeita sekä muunlaisia töitä. Tällä hetkellä minua kiinnostaa erilaisilla aineilla luominen (mixed media). Innostun myös leimailusta, mutta söpöt leimakuvat ja niiden värittäminen eivät ole minun juttuni – ehkä siksi, että en ole niin taitava värittelijä. Vahvojen värien käyttö on myös lähellä sydäntä. Ihailen hempeitä ja pastellin sävyisiä toisten tekemiä töitä, mutta päädyn itse usein käyttämään vahvoja värejä.




Valitsin tähän näytille muutaman uusimmista töistäni, lisää löydätte Flickr-sivustoltani, Facebookista, blogistani sekä gallerioista, joissa olen jäsenenä. Teen myös kaikenlaisia skräppäilyyn liittyviä videoita, jotka löytyvät YouTube kanavaltani. Liityin myös hiljattain Instagramiin. Nähdään netissä :) !





Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!